poniedziałek, 27 maja 2013

Imagin #2

Od paru lat chodzę z Louisem, Zaynem, Niallem, Liamem i paroma osobami do klasy. Od tego czasu bardzo podoba mi się Louis, ale boję mu się to powiedzieć, bo to może zniszczyć naszą przyjaźń.Pierwszą lekcją dzisiaj jest znienawidzona przeze mnie Geografia.Na niej wyjątkowo siedzę z Louisem , Bo przez resztę lekcji moje miejsce zajmuje Elka . Dzisiaj rozmawialiśmy o Europie, a tak dokładniej o Polsce. Mimo że nienawidziłem tej lekcji , dzisiaj byłem w miarę skupiony , dlatego że zawsze chciałem pojechać do Polski . Pozwiedzać i porozmawiać sobie z ludźmi . xD Nagle Louis napisał do mnie karteczkę, na której pisało: ,,Harry dzisiaj urządzam imprezę u mnie w domu, jesteś zaproszony. Przyjdziesz?'' Na to spojrzałem na niego i kiwnąłem na tak. Lekcja szybko się skończyła. O moim uczuciu do Louisa, wie tylko Liam i teraz podszedłem do niego po radę.
- Liam czy dobrze robię, że idę na imprezę do Lou.
- Tak, pewnie to może mu wejdzie do głowy, że go kochasz.
I tak ten dzień w szkole szybko zleciał. Louis mi jeszcze napisał SMS'sa, że impreza jest na 17:30, a teraz jest 15:00, więc poszedłem do łazienki się umyć. Zajęło mi to 30 minut. Potem znalazłem się w swoim pokoju i ubrałem się już w ubrania na imprezę, żeby później nie ganiać po domu. Teraz jest 15:45, więc mam dużo czasu, ale usłyszałem pukanie do drzwi. Poszedłem otworzyć, a w drzwiach stał Zayn,Liam i Niall.
- Hej, wejdźcie. Co was do mnie sprowadza?
- Mamy wieści: na imprezie nie będzie Elki, bo chyba pokłóciła się z Louisem, albo jej mama zachorowała.
- Aha. Coś jeszcze?
- To, że nam w domach się nudziło i postanowiliśmy przyjść do ciebie. Nie przeszkadza ci to?
- Wy, nigdy. To co chcecie robić ?
- Na razie nic, ale z tobą nami się nigdy nie nudzi.
- Do wyjścia zostało pół godziny więc moż... - i nagle przyszedł mi SMS.
Spojrzałem na wyświetlacz i to Louis do mnie napisał. Nacisnąłem ,,otwórz'' i w tym SMS-sie pisało: ,,Harry rozstałem się z Elką, bo znalazła sobie ,,lepszego'' ode mnie. Możesz teraz przyjść do mnie, nawet z chłopakami :)''
- Co jest Hazz? - spytał blondynek.
- Dostałem wiadomość od Tommo, że zerwał z Elką i że mam teraz przyjść do niego i że mogę z wami.
- Idziemy. - odparł Liam.
Wyszliśmy z mojego domu i szliśmy w kierunku domu Louisa.
W trakcie drogi tak się wygłupialiśmy, że nikt nie mógł przestać się śmiać. Po 20 minutach byliśmy pod domem Lou. Zapukałem i oczywiście on mi otworzył.
- Chłopaki, wejdźcie. Harry muszę ci coś powiedzieć.
- Ok to... - nie dokończyłem, bo Louis wpił mi się w usta.
Marzyłem o tej chwili, i ona się spełniła. Tommo swoje ręce trzymał na moich biodrach. Wszyscy byli szczęśliwy.
- Harry wiesz o tym, że ja i Niall wiedzieliśmy, że kochasz Louisa. Powiedział nam Liam. - usłyszałem od Zayna.
Odkleiliśmy się od siebie po 5 minutach.
- Harry kocham cię i mam nadzieję, że chcesz ze mną chodzić?
- Tak Louis i ja ciebie też kocham.
Spojrzałem na zegarek była godzina 16:45.
- Louis powoli trzeba szykować dom do imprezy.
- Wiem i mam nadzieję kochanie, że mi pomożesz.
- Tobie zawsze.
I tak poszliśmy na górę po rzeczy i złapaliśmy się za ręce.
Cieszyłem się z tego dnia, bo moje marzenie się spełniło. Nareszcie chodzę z Louisem i nikt nie zniszczy naszego związku.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz